
Друзі, сьогодні хочеться з вами поговорити про оформлення та оплату замовлення у Printto:.
Оплата через інтернет зараз дуже поширена. Це зручно, швидко та легко. Та, нажаль, з кожним днем збільшується кількість ситуацій, які пов’язані з шахраями.
Я все зробив, щоб оплата вашого замовлення для Вас у Printto: була безпечною та захищеною.
Все починається з кнопки «РОЗМІСТИТИ ЗАМОВЛЕННЯ». Натискаючи на неї, ви потрапляєте на сторінку платіжної системи . Саме тут Ви безпечно оплачуєте замовлення.

Після цього на Вашу електронну адресу прийде квитанція про оплату та фіскальний чек.
Одразу після оплати замовлення ми починаємо працювати над ним
.
Для мене важливо, щоб ви були спокійні та розуміли на якому етапі знаходиться ваше замовлення. Тому я створив своєрідний маршрут для замовлень
.
Маршрут реалізований у вигляді електронних листів, які ви отримаєте на свою електронну пошту після оплати, а саме:
- Лист про успішне оформлення замовлення. Тут ми прописуємо всі деталі замовлення та доставки, надаємо інформацію про отримані бонуси. Замовлення в статусі «Нове».
- Далі ви отримаєте листа про зміну статусу замовлення на «В обробці». Ми проінформуємо вас про те, що замовлення взяли у роботу та почалася підготовка до виготовлення. Важливо! З даного моменту зміни, додаткові правки та відміну замовлення зробити вже неможливо.
- Наступний лист Вас проінформує про передачу замовлення в службу доставки. Статус замовлення «Відправлено» означає, що ваше замовлення вже передане до логістичної служби. Очікуйте на сповіщення від Нової Пошти чи Укрпошти про його надходження в обране Вами відділення.
- Якщо Ви обрали «Самовивіз» - прийде лист про те, що Ваше замовлення у статусі «Готове до видачі» і ми чекаємо на Вас з 10-00 до 17-00 у робочі дні.
- Останнім буде лист з проханням залишити чесний відгук про наш сервіс та якість виготовлення замовлення.
Таким чином після оплати замовлення ви будете бачити всі етапи роботи – від народження до отримання вашого бестселеру.
Чекаю на Вас у Printto: 

